[cmsms_row data_padding_bottom=”50″ data_padding_top=”50″ data_color=”default” data_width=”boxed”][cmsms_column data_width=”1/2″][cmsms_text animation_delay=”0″]
Księgowość on-line
Biuro Rachunkowe Jelenia Góra „Mar-Tax” jest w pełni przystosowane do obsługi kontrahentów w wykorzystaniem wszelkich udogodnień, jakie umożliwia podłączenie do sieci Internet. Dzięki temu nasi Klienci, w przypadku wyboru tej formy komunikacji, nie muszą fizycznie dostarczać dokumentów księgowych do siedziby naszego biura.
Dla Partnerów wykorzystujących w swojej codziennej pracy moduły systemu sprzedaży Subiekt GT firmy Insert przygotowaliśmy specjalną ofertę. Dzięki kompatybilności naszych narzędzi pracy teraz mogą Państwo przesyłać wiele dokumentów nawet bez potrzeby ich skanowania! Po wprowadzeniu wszystkich dokumentów księgowych bieżącego miesiąca do Subiekta wystarczy skorzystać z narzędzia „Komunikacja” i za pomocą dosłownie kilku kliknięć wysłać elektronicznie komplet dokumentów do naszego biura. Szybko i wygodnie! Księgowość on-line oznacza, że rachunkowość staje się teraz dużo prostsza!
Obsługa księgowa realizowana w Biurze Rachunkowym Jelenia Góra „Mar-Tax”, a odbywająca się za pośrednictwem sieci globalnej niesie ze sobą szereg korzyści zarówno dla biura rachunkowego jak i jego Klienta. W szczególności księgowość on-line oznacza:
- oszczędność czasu i kosztów obsługi księgowej – w porównaniu księgowością prowadzoną w formie tradycyjnej,
- prostotę – wykorzystujesz istniejące środki komunikacji,
- pełną odpowiedzialność po stronie biura – otrzymane dokumenty podlegają sprawdzeniu i księgowaniu przez osoby posiadające wymagane, wysokie kwalifikacje.
Po prostu przekaż nam dokumenty księgowe swojej firmy on-line, a następnie… zajmij się tym, co w Twojej działalności jest najważniejsze – zarabianiem pieniędzy! Dzięki usługom księgowym świadczonym przez internet dokumenty zaksięguje za Ciebie Biuro Rachunkowe Jelenia Góra „Mar-Tax”!
[/cmsms_text][/cmsms_column][cmsms_column data_width=”1/2″][cmsms_icon_list_items type=”block” heading=”h3″ items_color_type=”bg” position=”left” icon_size=”40″ icon=”cmsms-icon-folder-2″ animation_delay=”1000″][cmsms_icon_list_item title=”Skanowanie dokumentów” custom_colors=”true” color=”#ff6b6b” icon=”cmsms-icon-archive-1″]
Klient skanuje dokumentu księgowe i wysyła w formie elektronicznej (e-mail) do biura
[/cmsms_icon_list_item][/cmsms_icon_list_items][cmsms_icon_list_items type=”block” heading=”h3″ items_color_type=”bg” position=”right” icon_size=”40″ icon=”cmsms-icon-folder-2″ animation_delay=”1000″][cmsms_icon_list_item title=”Sprawdzanie” custom_colors=”true” color=”#aed957″ icon=”cmsms-icon-cw-1″]
Biuro sprawdza otrzymane dokumenty pod względem formalno-rachunkowym
[/cmsms_icon_list_item][cmsms_icon_list_item title=”Księgowania” custom_colors=”true” color=”#aed957″ icon=”cmsms-icon-install”]
Biuro Rachunkowe Jelenia Góra „Mar-Tax” księguje otrzymane dokumenty
[/cmsms_icon_list_item][cmsms_icon_list_item title=”Rozliczenia z urzędami” custom_colors=”true” color=”#aed957″ icon=”cmsms-icon-shuffle-1″]
Biuro sporządza wszelkie wymagane rozliczenia podatkowo-ksiegowe i wysyła terminowo deklaracje podatkowe (US) oraz ZUS
[/cmsms_icon_list_item][cmsms_icon_list_item title=”Informacja” custom_colors=”true” color=”#aed957″ icon=”cmsms-icon-lightbulb-2″]
Biuro Rachunkowe Jelenia Góra „Mar-Tax” informuje terminowo Klienta o wysokości należnych podatków i składek ZUS w wybranej przez Klienta formie
[/cmsms_icon_list_item][cmsms_icon_list_item title=”Wysyłka” custom_colors=”true” color=”#aed957″ icon=”cmsms-icon-mail-2″]
Biuro przesyła do Klienta na adres e-mailowy komplet wymaganych przepisami prawa ewidencji w formie elektronicznej
[/cmsms_icon_list_item][/cmsms_icon_list_items][cmsms_icon_list_items type=”block” heading=”h3″ items_color_type=”bg” position=”left” icon_size=”40″ icon=”cmsms-icon-folder-2″ animation_delay=”1000″][cmsms_icon_list_item title=”Dokonanie przelewów” custom_colors=”true” color=”#ff6b6b” icon=”cmsms-icon-export-1″]
Klient dokonuje przelewów do US i ZUS w podanej wysokości
[/cmsms_icon_list_item][cmsms_icon_list_item title=”Kompletowanie dokumentów” custom_colors=”true” color=”#ff6b6b” icon=”cmsms-icon-box-2″]
Klient załącza wydrukowane ewidencje do posiadanych oryginałów dokumentów księgowych
[/cmsms_icon_list_item][/cmsms_icon_list_items][/cmsms_column][/cmsms_row]